Busra1996 33 hafta hamileyim doktor oruç tutabilirsin dedi siz oruç tutacak mısınız etrafındakiler tutma doğuma az kaldı diyorlar bebeğin kilo alma zamanı tam diye
Saratln Busra1996 biz 23 haftalık olacağız.. kendimi iyi hissedersem ve yarınki kontrolde bebeğimin kilosu iyi olursa tutmayı düşünüyorum. Rabbim yardım eder..
ozge_yasin_budak Busra1996 bende 33 haftalık hamileyim randevuma 2 hafta var daha doktora soramadım ama düşünüyorum en azından deneycem
Melike35 Busra1996 ben tutamıcam 2 oğlum var zaten ve oturduğum yok Tansiyon düşüklüğü yaşıyorum Haftanın 3-4 günü kurs ve antrenman için dışarı çıkıyorum baygınlık yaşamak istemiyorum çocuklarımın yanında 😏
Busra1996 ozge_yasin_budak bende bugün mesajda sordum kontrolüm 2 hafta sonra tutabilirsen tut dedi. Ben gün içinde çok yemek yiyorum dayanabilir miyim bilemedim ilk gün deniyecegim inşallah tutarım
Hilahila Ben tam 2,5 aylığım. Kan rahatsızlığım da var. Öncelikle kendi sağlığım için 2 saatte bir yemen gerekiyor. Dün kontrolde doktora oruç demeden lafımı kesip aslaaa dedi. Zaten bize farz değil. Bebeğinizi düşünün.
ozge_yasin_budak Busra1996 İnş canım benim pek yemekle aram yok ama bakalım ilk gün deneycem İnş tutabilirim
Zeynep15 Busra1996 bende 33 haftalığım ama tutmayacam canım. Bebeğin tam kilo alma zamanı. Rabbim biliyo kalbimi sonra tutacam inşallah
1ogrencianne Busra1996 ben de yarın doktora sorcam ama aç kaldığımda ellerim falan titriyor riske atmak da istemiyorum
FSCMK Busra1996 canım 4 aylık hamileyim. Tutmuycam bebeğimin gelişimi için sıkıntı olabilir 16 saat aç susuz kalacaz olmaz öyle kuzenimde 7 aylık hamileydi bebek susuz kalmış sezeryana aldılar sonra 1 ay sonra vefat etti bebeği bana kalırsan tutma derim
EzgiCafer Busra1996 bence bebeği aç bırakmak çok doğru değil doğmuş farzet bütün gün süt vermesen bebeğe ne olur düşünsene
Semosh Aslanmoms öyledir yaşamadığımız şey hakkında yorum yapmak kolay oluyo😅 ozaman ki zamanlarda daha hassas olunur illaki. Her evresini de zorluğu var Rabbim kolaylık versin 💕
AsliAsilHamza Tutanlar dayanabilir ama önemli olan su.. 16 saat su içmezseniz bebege faydanız olmaz. Daha sonra isterseniz 2 ay tut ama şuan bebeğinizi aç susuz bırakmayın bence..