Mhtpbyrk Yanlışlıkla bebiş doğdu kısmına tıkladım ve suan önerileri okuyamıyorum bebeğim kısmındakini nasıl düzeltebilirim 🤔😂
Mhtpbyrk Hayalim9786 38.haftadan sonra altta çıkıyor canım bebeğim bölümünde ben yanlışlıkla dokundum 😂😂🙄
Hayalim9786 Mhtpbyrk anladm canm ben daha 37 haftalığım demekki oyüzden yok bende herkes diyor bastım bastım da dedm bende niye yok 😂😂😂