Duuyguum anladım canım hayırlısı olsun inşallah hayırlı haberler alırsınız 🙏 beni ilk gören doktor kapalı ameliyat ile girip bakacağız yapılabilecek bişey varsa yaparız yoksa kapatırız gibi bir şey dedi yani boşa ameliyat olmuş da olabilirim sorun çözülmüş de olabilir ama ameliyat ile kesin tüpler açılır diyemeyiz dedi sonra kendi doktorum hocasına yolladı oda dedi ki senin ameliyatlik bir durumun yok neden ameliyat dediler sana hangi sebep ile dedi bende anlattım kızdı adet ol bitince hemen gel bakalım dedi benim gibi başka birisi kalmış tüp bebek ile çok umutlandım biraz kendime geldim çok korkmuştuk 😥 ameliyatlik bir durum yok dedi ne yapacak onu bilmiyorum