Mahinurr
37+4 günlüğüz.doktorum bugün çatı muayenesi yaptı.açıkçası okuduğum yorumlardan sonra korka korka gittim ama korkulacak birşey yokmuş çok kolay oldu.hatta doktoruma bu kadar mıydı dedim.hiç acı ağrı hissetmedim çok şükür🙏🏻Çatı muayenesinden korkmayın kızlar.ha gerekli mi değil mi ona siz karar verirsiniz.doktorum bu konuda beni ikna etti.çatı dar olduğu zaman normal doğum yapamazsın diye birşey yok ama zor olurmuş.ben bilmek istediğim için yaptırdım iyi ki de yaptırmışım😊