Ayra0203
Ayra0203 ben erken gebelik testi yapmıştım regliye 2 gün kala negatif çıkmıştı. Aynı marka testi regli olmam gereken gün yaptım pozitif çıkmıştı. O testler çok da güvenilir değil. Regli tarihi geçmeden kan testi dahi negatif çıkabiliyormuş. Regli tarihini beklemeni ama bu süreçte de her ihtimale karşı kendine dikkat etmeni ağır falan kaldırmamanı öneririm.