Sadesade Cok sükür hanimlar bende dogum hikayemi yazabiliyorum🙏 dün 19.00 da nisanim geldi, bel agrisi basladi, gece 12.00 de gercek sancilar, 20 dk da bir, saat 03.00 den itibaren 10 dk ya düştü, saat 05.00 te 6 dk ya düştü ve hastaneye gittik. 5cm aciklik var dedi, tabi sonra giderek düstü sanci araligi saat 6 dan sonra dayanilmaz oldu ve epidural igne istedim, yAptilar yarim saate sancilarim gitti sadece baskiyi hissettim. Ikindim bol bol Saat 09.56 da kizimi normal dogumla kucagima aldim. 3900 kg. 52 cm dogdu 5 dikisim var. Sükür iyiyiz dogar dogmaz emdi. Allah hepinize saglikli kolay dogum nasip etsin. 🙏
Minikts Sadesade çok güzel bi doğum olmuş Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Benim de doğuma çok az kaldı birşey sormak istiyorum sancılar 10 dk ya düştü dediniz ya nasıl bi sancı oluyo şiddetli adet sancısı gibi mi yoksa kasılma bebeğin toplanması gibi mi
BeyzZaA Çok güzel ilerlemiş açılmanız güzel bi süreç olmuş Geçmiş olsun Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin inşallah sizede bebeğinizede
Sadesade Deletedmom277 teseklür ederim o da olmazdi eli yüzünde cikti yirttirdi esnemem iyiydi aslinda
Sadesade Minikts hem kasilma hem siddetli adet sancisi popoda baski hissi oluyor, 5,6 dakikadan asagi inince siddeti cok, ozamana kadar dayanilir 30,saniye falan sürüyor