selinlikli Merhaba herkese, 8 haftalık hamileyim.doktorum 1 saat uzakta oldugu icin gidemiyorum her zaman. Sizlere danışayım.benim yesil renkli gibi vajinal akıntım vardı doktorum sirkeli suyla yıka dedi ben bir süredir sirke almayı unuttugum icin yapmamıstım. Dün sirkeli suyla yıkadım yıkarken yandı. Bugün uyandıgımda yanma hissi hala var. Vajinamda ve içinde yanma hissi var. İdrarı yaparken yanma yok ama cok su icmeme ragmen koyu idrara cıktım. İdrar yolu enfks. gecen hafta bakıldıgında yoktu.. korkuyorum birsey olmasın. sizden yaşayan oldu mu?
Alessia selinlikli canım buyuk ıhtımalle mantarın var doktorun sana fıtıl verır yoksa artarak devam eder asla gecmez tek vozum fıtıl