Cancansu Canm öncelikle gözün aydın geçmiş olsn.Valla açtığın pos çok iyi oldu bnde o hastaneye gidiyorm Ayfer özbek doktormn adı 6.ayımdayım 😊aslnda merk ettiğim bi konu vardı sezeryan ücreti nekadr oluyo bide yine burda görmşrm zorunlu sezeryan ve isteğe bağlı sezeryan varmş ilkkez duydm bunuda 🙊Fiyat farklı oluyomu aceba.Bu arada Allah Razı olsn hemşireler konusunda içimi çok rahatlattınz ☺️