Dnztnkr ben de 18 haftalık hamileyim. Üç gün önceki kontrolümde bebeğimin böbreklerinde genişleme çıktı. Doktorum bana da down sendromlu olabileceğini söyledi. Ama bizim de ense kalınlığımız normal, ikili testimiz temiz ve Burun kemiğimiz oluşmuş durumda. Takip altında tutacağız, belki bi sonraki gelişinde kaybolabilir dedi. Küçük bi ihtimal bile olsa her şeyi söylüyor doktorlar, bizi strese sokuyorlar. Amniyosentezi bana da önerdi doktorum. Düşük Riski olduğu için yaptırmadım. Ama dün nifty test denen fetal DNA testi yaptırdık. Benden kan alıp yurtdışına gönderdiler. Bakalım iki haftaya belli olacak sonuç. İnşallah rabbim şu mübarek cuma gününde hepimize oldukça sağlıklı evlatlar bağışlar.