Busraa3434 28+4 ikizlere hamileyim eşimin ankarada bir işi var oturduğumuz yerden 4 saat sürüyor kendi aracımızla gidicez doktorumda dinlene dinlene gitmen lazım diye tavsiyelerde bulundu ama çevremdekiler gitmemen lazım bişi olur diyip canımı sıktılar napmam lazım sizce yolculuğa çıkan oldumu aranızda ??
BusraCk Busraa3434 canım ikiz gebeliğin varmış çok risk taşıyor musun ama doktorun da dinlene dinlene git demiş yanı kendi aracınızla gidecekseniz ve sonrasından kendini yormayip bolca dinleneceksen bi sakıncası olmaz
Deletedmom277 Busraa3434 Doktor öyle demişse bir bildiği vardır elbette insanları boşver gitmek istiyorsan git dediği gibi mola vere vere. Ayrıca 4 saat kısa bir süre.
Bsrkrgz Busraa3434 doktorun bir sakınca görmediyse çevreyi dinleme hiç canım en iyisini doktorun bilir diğerlerinin olumsuz yorumlarına kaptırma kendini.
Busraa3434 Bsrkrgz Öyle birde kendi aracımızla gidicez zaten istediğimizde mola verip yemekte yiyebiliriz bunun ne gibi bi sakıncası olur bilemedim sonuçta insan evladını herkesten fazla düşünür tabi yinede içimi rahatlatmak istiyorum
Sinembuse Sonuçta kendi arabanızla gidiceksiniz istediğiniz kadar durursunuz yolda ki aksi bi durum bile olsa şimdi heryerde hastane var doktorunuz izin verdiyse gidin bence sonuçta sizi bilen takip eden kendisi.