Ecmelbera Bende sadece detaylı için gittim ama gittiğime pişman oldum tek bölüm olduğu için sıra var ve 7 kişi birden aldılar içeri e hamile olduğun için kilo da alıyorsun muayene sırasında doktor bana senin kilon yüzüden detaylı bakamıyorum bebeğinde bir şey olursa sorumlusu sensin dedi. Mahvoldum o an yani sinirimden durmadım çıktım. Sadece detaylı için gittim düşün sürekli gitsem kim bilir ne olur doğumu özelde yaptım iyi ki yapmışım. Elbette hepsi bir değil ama geneli böyle devlet hastanelerinin.