Zeynepdenli
27 haftalığım Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı ilk defa bugün bacak boyunda 2 hafta gerilik olduğu söylendi herşeyi haftasıyla uyumlu bi tek bacak boyu kısa dedi doktor minyondur sesi bende 1.65 boyum ailede de kısa bacak uzun gövde ama yine de üzüldüm öyle deyince aynı zamanda ellerini yumruk yaptı ve hiç açmadı bekledi baya açsın diye açmadı sizce sorun var mı ya da başına böyle birşey gelen?