Maso Iyi günler ben daha önce burda sormuştum çamlıca medipol hastanesinin fiyatlarını normal doğum 1350 sezeryan 1550 demislerde hastaneyi aradım haziran sonu doğum yapacağımı söyleyince normal doğum 1400 sezeryan 1900 dediler haziran ikinci zam ayı olduğu için mi acaba Fiyat değişiyor benim arkadaşımda 1350 demişti çünkü yada şimdi kayıt actirsam zamlı fiyat üzerinden mi alırlar bilgisi olan var mı
melegiminannesi Maso zam ayları oldugu icin öyle tatlım benim annem koşuyolu medipol de ameliyathane teknisyeni ordan biliyorum
Deletedmom667 Maso bnm arkadaşımdan aldılar bir dunya ekstra cıkardılar. afiyete gidiyordu normalde. fiyatlar uygun, hastanede yeni guzel diye son dk oraya gıttı 2 katı para odeyıp cıktı
Reina Maso hiçte öyle bişi yok canm. Bende orda doğurdum. Ne dendyse onu ödedim. Hatta kızım 18 gün küvezde kaldı sigortam var diye tek kuruş ödemedim
GamzeLmira Deletedmom667 Benim kuzenimde sezeryan oldu. Bebeği küveze aldılar solunum için. 2 saat sonra çıktı ama. Yoğunbakımda ki baş hemşire hemen bilginiz olsun burda yapılacak kan testleri veya diğer ücretler paket dışında dedi. Sanırım söylenilenler doğru. Normal fiyatlarına denl getiriyolar öyle böyle yapıp 🤷♀️
Deletedmom667 Reina şanslıymışsın ozaman. Ben arkadaşımın yaşadığını soyluyorum yaşananlar var ortada.. Ki bu tarz yorumlar var forumda
Reina Deletedmom667 vala o hastane basit bi süt sağma makinasının 45 liralık apartını bile sorarak verdi bana. Kaç kişi orda doğum yaptı ilk kez duydum
Deletedmom667 Reina mesele süt sagma makınası tarzı basıt seyler değil.. Siz sanslıymıssınız dediğim gibi
Reina Deletedmom667 tamm işte o basit şeyi bile sordular. Hiçbir hastane durduk yere ödeme çıkarmaz. Muhakkak başka şeyler vardır. Olsa bile soruyorlar ücreti bu diye. Ki zaten yeni hastane çok dikkatli davranıyorlar