1Tecrubesizannee cinsiyeti belli olur olmaZ ilk üç ay giyeceği kıyafetleri aldık battaniye biberon ağız mendili önlük banyo küveti filan aldık bez seti aldık şampuan pişik kremi filan aldık Eylül’de doğumumuz inşaallah önümüz kış diye henüz araba almadık kanguru aldık şuan için beşik kaldı beşiği de Temmuz’a doğru alacaz inşaallah 🥰 Rabbim hepimize sağlıkla giydirmeyi nasip etsin 🙏🏼