75kumsal41 Arkadaşlar 37 haftalık gebeyim ama hamilelik boyunca sadece 4 kilo aldım iyi mi sizce bebeğimin gelişimi çok iyi kilosu falan yardımcı olursanız sevinirim 🤰👼🏻
75kumsal41 Aslihan ben 48 kilo ile hamile kaldım ve ilk 5 ay hiç kilo almadım 3 ay içinde 4 kilo aldım bende tedirginim işte
ZeyNepSeZer 5 aylık hamileyim 6 kilo almışım doltor normal dedi keşke o kadar az kiloyla çocuklar hep iyi gelişse 😂