muartay Kızlar selam dün bişey öğrendim hemen sizle paylaşmak istedim. Hamilelikte oluşan lekeler benler vb için yorgancılarda satılan kaput beziyle doğum yaptıktan sonra ilk 3 anne terlediği zaman silmesi gerekiyormuş. Kaput bezi ham bez ya da amerikan bezi de deniyormuş. O bezle ilk 3 gün her terlediğinizde siliyorsunuz ve bütün leke ben ne varsa temizleniyormuş. Aklınızda bulunsun belki simdiden edinip kullanmak istersiniz. Ben alıp denemeyi düşünüyorum sahsen 🤰🏼
Sibelclskn3 muartay annemde bana hamileyken yüzünde Baya bi leke varmış Doğum sırasında terleyince sacıyla yüzündeki teri almış lekeleri gitmiş biri de ilk sütünü yüzüne sür leke meke kalmaz demişti 🤷🏻♀️
muartay Sibelclskn3 ama ilk sütte kolostrum var onu yüzüme harcamıyım 🙄 yine de aklımıda bulunsun canım tesekkurler 👍🏼