Yusufunannesi_ 26 hafta 4 günlük hamileyim ve bugün azıcık da yürüdüm sağ tarafıma bir ağrı saplandı bıçak gibi yürüdükçe ağrı arttı durunca geçti bunu yaşayan oldu mu acaba ?
Duygu85 Yusufunannesi_ canım ben 18 haftalığım bende bile biraz yorulunca hemen bıçak saplanması oluyor sonra gecıyor dinlenince
Hilahila Ben de 10 haftalığım 2 gündür yürüdükten sonra benim de sağ tarafıma ağrı giriyor. Normal karşılaşıyordum. Tedirgin olmalı mıyım??
Anacsevgidolumelek Bende 26.haftadayim yurudugum zaman bende de oluyor ama hizli hareket edildigi zaman oluyormus normalmis artik bebekler buyuyor ve hareketlerimizin yavaslamasi gerekiyormus