Sdaa Merhaba böyle bir şey yaşayan oldu mu? Benim bugün yeşil akıntım geldi tedirgin oldum acaba bebeğe zararı olacak bir şey midir?
Reykzy Sdaa bebek kakasını yapmış olabilir canım hemen hastaneye gitmen gereken bi duruö farklı bişey bile olsa renkli akıntıya tehlikeli diyor doktorlar bekleme
Gizmm5 Sdaa ben hamile oldugumdan beri ara ara yesil akıntım oluyo idrar yollrmda enfeksiyon varmış fitil verdi doktorum
sevgitekes Sdaa enfeksiyon dur bende de olmuştu idrar tahlili yaptım enfeksiyon çıktı doktorum idrar kültürü testi istedi ona göre ilaç veriyor
Gebekdn Aynı şeyi bugün bnde yaşadım arkadaşkar enfeksiyon belirtisi olduğunu söyüyorlar cnm doktora git .
Sdaa Gizmm5 benim hamile kalmadan önce de bazen oluyordu dert etmiyordum ama şimdi söz konusu bebek olunca tedirgin oldum umarım kötü bir şey değildir. Geçmiş olsun sana da 🙏
Reykzy Sdaa acile gidersen ve hamile oldugunu enfeksiyon geçirdiğini söylersen bakarlar canım ben gittim bir kere
Gebekdn Sdaa hiç bi fikrim yok canım ama bnmki kesildi şimdi hiç biley yok seninki devam ederse murlaka acile git
MMinee Bendede oldu yeşil akıntı.dün gittim doktora kültür testi aldı. Sonuçlar çıkmadı ama. Florası içim fitil verdi. 3 günlük. Bu arada 2-3 gündür vardı bu akıntı. Günde en az 2 lt su içiyorum. Onu arttırdım. Bir kase yoğurt yemeye başladım.ve eğer enfeksiyon varsa diye dinlendim kalkmadım pek ayağa sadece wcye ve yemeğe. Baya azalma oldu hatta beyaza döndü.
Sdaa MMinee çok teşekkürler önerilerin için ben de dinleniyorum bol su içiyorum inşallah devam etmez sana da çok geçmiş olsun sağlıkla geçsin hamileliğin 🌸
milayerli Geçmiş olsun canım bakteriyel enfeksiyon. Doktor fitil veriyor geçiyor dert etme en kısa zamanda doktoruna git 🙏🏻😊