Zeymomm benim 30 lu haftalara kadar hiçbir şikayetim olmadı çok rahat geçti hamileliğim çok hareketliydim bütün ev işlerimi her işimi rahatlıkla yapabiliyordum ne olduysa 30 san sonra olmaya başladı hızlı kilo artışı, kasılmalar, yalancı sancılar, elimde ayaklarımda şişkinlik.. şuan 36+6 olduk dün doktorum 35+2 gibi görünüyor bebeğin gelişimi dedi. Dünden beri elim ve ayaklarım balon gibi oldular ağrısından da ölüyorum bütün gece uyuyamadım bugün artık Doğum yapmak istiyorum diye diye geziyorum ayakta çok duramıyorum oturduğumda daha çok ödem oluyor ne yapacağımı şaşırdım çözüm bilen söylesin valla çok kötü hissediyorum kendimi ağrılardan 😥😭