Turkan_oruc canım öncelikle sakin ol bebeğe hiçbir şey olmuyor. 4 gündür özellikle geceleri afedersin istifra ettirecek kadar öksürüyorum. Doktora gittim bugün zararı yok korkma dedi. Hatta bebeğimiz iyi. Herşey yolunda şükür. 14+5 olduk bugün. Öksürüğüm hafifledi bitkisel yollarla nasıl mı?
Öncelikle geniz akıntısı sebebiyle öksürüyormuşum çünkü daha çok yatınca oluyordu. KBB doktoru burun solüsyonu verdi. 35 TL. O işe yaradı epey. Boğazımı da elma kaynattım o çok rahatlattı. İnce ince 4-5 dilim elmayı suya koydum 2 fincanlık. İçine ççubuk tarçın attım. Hafif ılıyınca içtim.
Prospan diye Bitkisel Bi öksürük şurubu var onu da aldım.40 TL. Onu da kullandım bu süreçte.
Şuan sadece burun tıkanıklığından korkuyorum geceleri. Ona da doktorum burun spreyi çok zorda kalırsan sık dedi. Ama öyle hergün değil. Günde 2 kere asla değil. Dedi.