Kızlar23+1 haftalık hamileyim. yaklasık 2-3 gündür halsizlik sağ ve sol kasıklar da ağrı karnımda sertleşme vardı. Normalde bebeğim çok hareketliyken durgunlastı da. Ben dinlenirsem geçer diye düşündüm bugün ağrım daha da arttı. Doktorumu aradım. Ama il dısında iki risk var dedi ya enfeksiyon yada erken doğum riski dedi. Basına böyle bir sey gelen var mı ? Çok küçük bebeğim 😔 Korkuyorum dua edin lütfen.