Neslihancoskun HazelSeren Ay çok sevindim Rabbim Hayırlısıyla Kucağına Almayı Nasip Etsin bende 7+4 deyim henüz duymadım cuma günü gidicem inşallah duyabilirim 😊
HazelSeren Ozlemkubra canım ben 5+6 da gıttım keseyı gördüm ondan sonraki yenı muayenem 8 hafta oluncaydı sımdıde kalp atışı ve bebegı gördüm