Ozlemkubra Dün doktora gittim kesem 4mm den 16mm olmuş ama bebeği göremedi. Cumartesi tekrar gidicem eğer bebek yoksa alttan bakıcak hala yoksa kürtaj dedi. Hiç böyle başına gelen oldu mu?
Zlmdmrhn Ozlemkubra evet hatta 9 haftaya kadar ancak görünen var.ben de 8. Haftamda bebeğimi gördüm.endişelenme inşallah görürsün.
Ebruliiii Ozlemkubra anca görünür ne biçim doktor hemen kürtaj diyo 😡insanları bu şekilde belirsizlikte bırakan doktorlara sinir oluyorum zaten o haftalarda anca kese oluyo hemen kendileride görmüyoki
Burcuaec Ozlemkubra belirli bir haftaya kadar hep alttan baktılar üstten baktıkları için görememiştir. Merak etmeyin
Ozlemkubra Zlmdmrhn şuanda alttan görünür mü peki kürtaj derse zaten ertelemeyi düşünüyorum herhangi bi sorunum lekelenmem de yok
Selam12 Bende 5+4 üm din kese gözükmedi ve bugünde kahve leke var başına gelen varmı yardımcı olur musunuz
Minikshii Selam12 bendede kahve lekelenme var suan 7haftalık cok küçük kesem var hcgde 2katı artmadıgı için doktor umutsuz. 2gün sonra gel yine 2katı atmazsa alalım dedi. Ama ben ne yapacam bilmiyorum
Ozlemkubra Ernika bende öyle düşünüyorum beklerim bir hafta daha ama başka doktorada giderim. Çok kötü bir hismiş