Yasdem Kızlar merhaba 30+3 deyim bebeğimin hareketleri maşallah can yakacak kadar net ve aktif ama sabahtan beri 3 defadır adet sancısı gibi bir sancı gelip gidiyor başına gelen var mı acaba ?
seon90 Yasdem doktora gittinmi peki?rahimdemi sancın var ?eğeer rahimdeyse korkma bence banada öyle oldu çok ayakta kalmaktan dinlenmemekten oluo daha çok.bize bunların olması çok normal demişti doktor.rahime baktı açılmamda yoktu çok şükür.bi görün istersen doktora
Yasdem seon90 Randevuma var daha yarında tekrarlarsa gidicem ama rahim değil tam yumurtalık gibi adet sancısı şeklinde ama geçti şuanda