BiDunyaMutluluk Merhaba kızlar. Ben sürekli acaba bebeğime bişey oldu mu acaba kalbi atıyor mu diye tedirginim. Bunu aşmanın bi yolu var mı sizce? 10 haftalık hamileyim çok fazla kalbi duran bebek duyduğum için içim içimi yiyor. 😔
elifiii BiDunyaMutluluk lutfen korkulara yenilmeyin ve kotu seyleri cagirmayin. hamilelik mudahele edilmesi zor bir surec ve belirsizliklerle dolu mucizevi bir olay.. takdir hep Allah’in.. Bol bol dua edin..
Meldaa55 Canim bende ayni senin gibiydim surekli tedirgin aglayarak gecirdim o haftalari ya birsey olduysa ve ben hissetmiyorsam diye dua et canim bol bol Allahimin izniyle sagsaglim kucagina alirsin insallah biz 34 haftalik olduk bile darisi basina
BiDunyaMutluluk Meldaa55 inşallah canım benim rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 💕
BiDunyaMutluluk elifiii teşekkür ederim canım elimden geldiğince düşünmemeye çalışıyorum. Ama çok zor oluyor. 🌼