Rbs111 SeymaGr canım Kasım sonu benim Doğum allah nasib ederse😍 12+5 te gidicem ikili için. Devlet değil ama özele . Doktor söyler mi sence cinsiyeti
Fatiheren_61 SeymaGr 14+4olduk .12+5 de kız demişti .tatlı yedim ama pek fayda etmedi sırtını dönmüş uyuyordu 😊
SeymaGr Rbs111 gösterirse söyler ben tam 13 haftalıkken gittim işte yani 5 gün önce hem ikili için hem cinsiyet için☺️
Mimozammm Rbs111 ediyormuş ne demek resmen çıldırıyorlar😂😂😂😂 ama girmeden yarım saat kırk dakika önce yemek lazım yoksa bir fayda etmiyor 😂😂😂 tecrübeyle sabit😂😂
Kbr22 13+4 benimde yüksek ihtimal ekim sonu kasım başı gibi duruyor suanlik dogum 😊 ancak doktorum cinsiyet icin 12 haftalıkken gittiğimde çok erken deyip 20 gün sonra gel belli olur dedi 🙄
SeymaGr Rbs111 yani kan alıyor ya aç gidiliyor doktorun ultrason da ölçüyor bu kadar bide zeka testi başka yok
Kbr22 Hafsas evet ben de gittiğimde 2 gün sonra 3 aylık olacaktı ama ölçümlerde 3 ay 2 günlük cikmisti😁
Hafsas Ben içeri girmedn çikokata yedim kıza benziyor dedi sadece ama eli kıpır kıpırdı hiç durmuyordu 😃
zeynepzeyn bende1 13+5 ve 5 gün ileride ultrasonda . çok erken söylemiş doktorlarınız ne güzel benimki söylemem sonra dedi hemen 🤦🏼♀️ meraktayım , kilo aldınız mı hiç . benim bulantılarım bitti ve midem bir kara deliğe dönüştü