NimetSa Kızlar bu bebek odasını 4 binden aşaya satan bi yer yok mu ya bi yatak bi dolap 4 bin saçmalık resmen 😔
Meldaa55 Benim esim bu fiyatlari duyunca direk yatak odasi takimi alalim ileride evlenirken hazir olur diye guluyor :)
Deniz0103 Valla aldık biz çilekten, güzel tabi ama pahalı yani.. ben yatak odamı 3500 tlye almıştım evlenirken bebek odası 6000😧 ikea da fiyatlar uygun sanırım.