Sezenkarademir Hanımlar dünden beri hep tuvalete çıkıyorum. Bugün de ishal olmuşum. Bağırsaklarım resmen boş bir şey yiyesim de gelmiyor. Su içmeye çalışıyorum. Bağırsakların fazla çalışmasının doğum belirtisi olduğunu duymuştum. Var mı deneyimleyen? 38 haftalık hamileyim bu arada.
SuAte Sezenkarademir evet burda vücudun kendini Doğuma hazırladığını duymuştum, hadi Allah yardımcın olsun canm🤗
Sibelclskn3 Sezenkarademir evet fazla katı yeme canım olurda Doğum olursa lavman yapmasınlar çok kötü oluyor o anda hem ishal hemde Doğum sancılarını karşılamak çok zor oluyor fazla fazla yeme yani hadi hayırlı doğumların olsun 😘
Sezenkarademir Ozge_acg ben öyle diye biliyorum. Doğum anında dışkılama olmasın diye yapıyorlar. Ama ishal olunca zaten bağırsakları temiz oluyor yapmaya gerek kalmıyor.
Sibelclskn3 Ozge_acg evet canım ıkınırken zorlanma diye yapıyorlar bagırsakların yumusayınca bebek saha kolay geliyormuş
Ozge_acg Sibelclskn3 hic bilmiyordum bunu bnm 37+3 haftaligim hafif sancilarimda var kabizim buyuk abdestim kati geliyor nasil ishal olcam ki
Sibelclskn3 Ozge_acg valla son bir aydın hep sıvı beslenmeye çalışıyorum ekmegi bıraktım çok rahatım kabız olmadım hiç ıkınmaya bile korkuyorum 😅 ne olur ne olamaz doğururum orda lavman yaparlar diye ödüm kopuyor