Ntugba Ben şuanda 36+6’dayım nacizane kendi yaptığım şeyleri size söyleyebilirim sadece çünkü bu durumu baya kafama takmıştım ve çok üzülüyordum, doğumda kanamam durmazsa diye.. Öncelikle trombosit düşüklüğü erken doğuma sebebiyet vermez. Kanın pıhtılaşmamasıdır bu durum. 50.000 altı oldukça risk yaratan bir değerdir. Onun dışında 2 haftada bir kan tahlili vererek doktorunuza değerlerinizi takip ettirebilirsiniz. Ve kesinlikle değerleriniz iyiyce düşerse kan merkezi olan bir hastanede doğum yapmanız gerekir. Fakat bu oldukça ciddi bir durum. İlk olarak bir Hematoloji doktorundan randevu alın ve periferik yayma yaptırın. Ben yaptırdım ve bunun sonucunda gebeliğe bağlı trombositopeni teşhisi konuldu. Öğrendiğin zaman değerlerim 95.000’idi 4 haftalık gibi bir sürede 119.00 e çıktı.
* Bol bol K vitamini olan besinler tüketin.
* Kesinlikle doktorunuzdan K vitamini takviyesi vermesini isteyin.
*Her sabah düzenli olarak Karadut şurubu için.
*Doktorunuzun vermiş olduğu Demir ilacını her gün düzenli olarak alın.
Bilimsel şeyler değiller elbette ama ben bunları yaparak kısa sürede değerlerimi yükselttim. Umarım sizde de işe yarar ve dua edersiniz bana☺️🙏🏻 Geçmiş olsun diliyorum.