Esraarse öyle diyorlar,ben philps aventin gögüs kalkanını almayı düşünüyorum görüntü olarak hoş durmuyor falan diyorlar ama zaten ilk zamanlar evde olurum alısana kadar kullanırım yara düzelir,arkadasım tavsiye etti de arastırmanı tavsiye ederim bilgin yok ise.gögüs pedleri gögüse yapıstıgı için hava silkürasyonu cok fazla saglanmaz diye tahmin ediyorum ama kalkanda gögüs ucu hava alacak şekilde oluyor ve akan sütlerde orada birikiyor.daha snra bebişlerede kasıkla verilebiliyormuş.biliyorsun ilk zamanlar süt cok önemli.nasip olur da sütümüz olursa tabi :)