Crnm Ben tam 35. Haftamdayım merak edıyorum 35. Hftada doğanlar prematüre olarak mi dunyaya gelıyorlar ve küvezde kaçgun kalıyorlar kımı ebe 2 kg gecıyorsa premature saymıyoruz dıyor kımısıde premature oluyor diyor devamlı araştırıyorum bilgi birikimi herzaman iyidir
Elif7781 Crnm ben 36 da Doğum yaptım benim oğlum prematüre ama cunku hem dusuk kilo hemde yutma refleksi yoktu 2 kg olunca çıktı kuvezden kiloyla alakası olmayan bebeklerde vardı 3 kg doğmuş ama yutkunamiyordu solunumu sıkıntı olanda vardı duruma bağlı