Sonuli Merhaba hanımlar.Ben catlakları önlemek icin önceden neler kullandınız öyrenmek istiyorum.Etkisi oldumu Sizlere?karşısın aldımı?
Yasemincifci Sonuli badem yağı kullandım ama ben bunun genetik bir şey olduğuna inanıyorum onun için ne sürersen sür en pahalı kremide sür yinede catliyosun
Happmom Sonuli vazelin 👍🏻👍🏻👍🏻👌👌👌 ilk gebeliğimde hep vazelin sürdüm hiç çatlağım yok şimdi 2.ye gebeyim dün dalinin vazelinini aldım inşallah yine çatlağım olmaz
DeryaKuzusu Ben de merak ediyorum doğrusu. İnternette herkes lierac diye bir çatlak kremini öneriyor.ama kiminde işe yaramış kiminde yaramamış.
Tugba43 Badem yağı ve kakao yağını bire bir karıştırıp sürün diyorlar uzmanlar ben öle yapıcam bakalım
Meldaa55 Genetik biraz canim eger vucudun catlamaya musaitse ne yaparsan yap son anda bile catlayabiliyor ben zeytinyag kullaniyorum 30 haftaya kadar yoktu seviniyordum bir baktim alti catlamis karnimin
istkizannesi En baştan beri lierac sürüyorum. 36+6 yım. Düne kadar tek bir çatlağım yoktu. Dün alttan çatlamaya başladığımı gördüm. 250 liralık lierac kullanmama rağmen...
Hilayse Sonuli ben vazeline kullanıyorum yeni bı ürün duydum frei oil diye bişey varmış 3. Aydan sonra kullananlara garanti veriyor önceden bilseydim onu da kullanirdim ama pişman değilim karnimda göğsümde hiç catlagim yok
Ebruv Hamileliğimin başından beri yağ dır kremdir kullanıyorum ama çatladım maalesef genetik biraz . Çatlayacak olduktan sonra en pahalı ürünü kullansan dahi çatlıyorsun 🙄