Nur06 Merhabalar 39 haftalık ken kontrole gittim sancı akıntı flan hiç bişey yoktu gayet iyiydm doktor rutin kontrol yaptı ‘bunun daha gelmeye niyeti yok ‘dedi sonra ultrason da detaylı baktı başka bi doktor çağırdı onada baktırdı dedim ‘noluyor ‘ doktor ‘bebeğin karnı çok büyük ‘dedi ‘yani ‘dedim’ tombiş bi bebek ama karnı çok büyük kafasıda büyük ama bu karnıyla normal doğurman zor dedi omuzları flanda iridir yani sıkıntı olabilir Doğum yaparken kanalda sıkışır bebeğe sıkıntı olur ‘dedi tabi ben yıkıldm çnkü kendimi normal Doğuma adapte etmiştim sezeryan gözümde çok kötü bir operasyon du doktor dedi ‘mecbur sezeryan yani bebeği riske atmayın tavsiyem bu beklemek isterseniz karar senin ama daha çok büyüyecek dahada sıkıntı artacak ‘dedi biz düşündük eşimle sağlıkçı tanıdık kim varsa aradık fikir edindik ve herkes onayladı olmalısın dedi o günün ertesi günde sevgililer günü 😍gittik doktora dedik yarın Yapalım o zaman işlemleri başlattık ve ayrı bi detay 39 haftalığz ama doktor 42 görünüyor dedi çok öndeymişiz yani buda sıkıntı teşkil ediyormuş neyse ben tüm hazırlıklarımı yaptm ve sabah erkenden gittim ama çok da korkuyorum normal de iğneden bile korkarım acıyacakmı kesilmeyi hissetcemmi flan neyse girdik ameliyathane buz gibi belimden spinal anestezi yaptılar biraz acıdı ama canım tatlı o yüzden yani neyse yattım geldi doktorlar flan ben hiç bişi hissetmiyorum noldu naptılar derken ‘ooo kordon dolanmış hemde 3 kez ‘ flan bi telaşlı sesler duydum dedim ‘noluyor ‘ cevap veren olmadı bi süre sonra oğluşumun çılgın ağlayışını duydum ve doktor gösterdi bana yanağıma dokundurdu gözlerini benden ayırmadı kapkara uzun saçlı oğluşum o kadar tatlıydıki doktorum ‘annesi bu brazdaha kalsaymış okula başlıcakmış ‘dedi hepimz güldük çok güzel di ben ‘üşümesin götürün ‘dedim öyle hemen hazırlayıp getirdiler yanıma o kuvez beşikde benden gözünü ayırmadı oğluşum bende ondan tabi dikiş flan derken bitti ve önde ben arkada oğluşum beraber odamıza geçtik ve ondan sonra aşırı üşüdüm annem battaniye kazak mont ne varsa örttü üstüme ona rağmen dondum normal dediler tabi bide idrar sondajı takılıymış o torbada tüm dolmuş annemler eşim flan dalga geçip güldük çok eğlenceli güzel doğumdu ertesi gün taburcu oldum sezeryan yarama bi ilaç sürüp bide sprey gbi bişey sıktılar hiçbişey yapmana gerek yok kuru tut yeter dediler veeee sonrası zorlandm tabi ilk 3 gün süt gelmedi memem yara oldu ağlaya ağlaya emzirdim zorla 4550 doğan bebeğim 3700 lere düştü mamada içmedi çok üzüldüm acı çektim ama pes etmedim şükür şimdi çok iyiyiz sezeryan çok iyi gerçekten bende eksi yanı sütümün geç gelmesi oldu ama herkesde aynı değil bu tabiki hemen gelenlerde çoğunlukda sezeryan sonrası iyileşmemde 1 haftada tamamen düzeldim ilk günden zaten kendim yürüdüm flan ama tamamen rahat hareket etmem 1 hafta sürdü bizim hikayemizde böyle çok geç kaldım yazmakda ama olsun hakkınızı helal edin benim gbi korkan varsa umarım azaltmışımdır endişesini şimdiden hayırlı doğumlar sağlıcaklı bebekler inşallah hepinize 🤗💕
Yasemincifci Nur06 gözünüz aydın bu benim için iyi oldu bende sezwryandan korkuyordum demekti korkmamak gerekmis
Nur06 Yasemincifci valla hiç korkmayın ablam normal Doğum yaptı 1 ay yattı sütüde kesildi bebek içini yırtarak gelmiş çok dikişi vardı yani her normal Doğum iyi diye bişey yok doktorunuz onaylıyorsa yaptırın sağlıcakla kavuşun inşallah 💕
Mbfiliz Rabbim evladiniza hayirli ömürler versin hep kilosu önde mi gidiyordu yoksa son anda mi belli oldu cok kilolu oldugu bende 33 haftalık hamieleyim 9 gun kilosu önde dedi doktor korkuyorum normal olmayacak diye
Nur06 Mbfiliz teşekkür ederim darısı başınıza inşallah 🤗💕 34 haftalık ken başladı artmaya önceden normaldi yani 😅