Devden 3.gebeliğim ikisi malesef olmadı aklımdan bu düşünceyi kovmaya çalışsamda gelen kahverengi minik bir leke lavaboda karşılaştığım pembe bir kan beni acayip geriyor ve tek başıma hamilelik geçiriyorum. Sonra şunu söylüyorum kendime çok kötü şartlarda doğuran kadınlarımız var doğacak olan doğuyor . Sakin ol beslenmene dikkat et pozitif düşün ve doktorun dediklerini yap gerisi Allahtan elimden başka şey gelmiyor9 haftam bitti ama uygulamak o kadar kolay olmuyor
Seva_Sevaaa Devden evet kesinlikle haklisiniz eskiden kadınlar nasıl doguruyodu bende onu düşünüyorum inşallah sağ salim kucağimiza alcaz 💕