iremmvebebegi Kızlar ben suan 27. Haftamı bitiricem,Sizi doktorunuz ne sıklıkta çağırdı?? Yine 4 haftada 1 mi gidiyosunuz? Yoksa 2 haftada 1 mi?
Ozge2304 iremmvebebegi o haftalar ayda 1 kere son 2 ayın ayda 2 kere çağırıyo benim riskli olduğu için haftada 1 kere gidiyorum #35haftalıkhamileyim