iremmvebebegi aynen benim doktorum da öyle söylemişti şuan 6+7 benimki geçen haftalar gitmiştim soyledim direkt öyle ağrılar istemiyorum kesinlikle dedi hatta ben progestan kullanıyordum günde 1 di 2 ye çıkardı bu agrinin sebebi bebek buyudugunde rahimde genisliyormus ama rahat genislemedigi için acı verdiğini söylemişti dolayısıyla bu hap bir nevi kaş gevşetici gibi vücudunu rahatlatır uykun gelir yumuşacık olursun demişti