Birkalpdaha Dilber66 6+3 de belli belirsizdi 1hafta sonra tekrar gittik cok rahat bir sekilde duyduk yani 7+3 de canım
arastirmacianne Dilber66 5+2 deyiz keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı yoktu.Doktor 15 gün sonra gel bakalım dedi şu an görünmemesi normal dedi.7 de duyan arkadaşlar var ben de 7 de duyarım inşallah 🙏🏻
Mlknly Öncelikle sizi çooniyi anlıyorum bende devamlı bu soruyu sormuştum. 6.haftada duyamadık 7. Haftada duymuştuk panik yapmayın. Sakin olun. Hayırlısıyla duyacaksınız inş