Haticecinar Hiç korkma. Normal Doğum yapacaksan doktorunun yönlendirmelerini ve ebeni mutlaka dinle. Endişelenme biraz ağrın da olsa sonunda yavruna kavuşmak var kucağına alınca hepsi geçecek. Allah yardımcın olsun. Bebeğin sağlıkla , doğsun 😊🙏 Ağrısız doğumlar 🙏🙏🙏