Elikkk 2 aydır dekavit içiyorum doktorum kes bebek iri daha iri olur dedi 1 haftadır içmiyorum elim kolum kalkmıyor resmen kendimi çok yorgun hissediyorum yataktan cıkasım yok ya benimle aynı durumda olan varmı devlete gidiyorum bide sürekli farklı doktorlara napsam bilemedim
Kubraykut tesbihlibebek Elikkk benimde 1 hafta önden gidiyordu biraktirdi fakat böyle bir durumla karşılaşmadım besinlerden vitamini alicaksin dedi kötü bir durum söz konusu değil bence
Umaymoms Elikkk bende haftada üç dört kez içiyordum doktorum bir iki kez iç dedi cocuğuuum 2 hafta önden gidiyor sırf bu nedenle normal pozisyon olduğu halde yapamayabilirim... öyle bi durum varsa neden acaba verdi acaba ya
tesbihlibebek Decaviti bıraktığında başka bir ilaca başlatması gerekiyordu bu sefer omega ağırlıklı vitamin ilacı olması Lazım kaç haftalıksın
tesbihlibebek Kubraykut kötü bir durum olduğu için demedim canım sadece bana 29. Haftamda bıraktırdı irilikden dolayı değil aksattık omegaya geçiyoruz dedi
tesbihlibebek Elikkk ohoo zaten bırakmalıymışsın dediğim gibi son 3 aylık döneme girerken decavit vitaminini bıraktırıp balık yağı hapına başlattı doktorum bende