Tuubaaa Yamac41 34. Haftadan bu yana (37+0) benimde çok sertleşiyor artık normal bi durumdur diye düşünüyorum😌
23Zumra Yamac41 29.4 haftaligim asiri sert resmen nefes dahi alamiyorum doktoruma soruyorum normal normal zaten ne sorsam hep normal diye uyuyamiyorum bile 😔🤦♀️
Zeynep7492 Yamac41 yalancı sancı dır o bende de oluyordu vücutta sıvı eksıklıgınde daha çok oluyır herhun en az 3 lt su iç