Muhammedemin Kizlar benim 5 günüm gecikiyor bugun test yaptim cikmadi ve öğle arasi yaptim ondan olablrmi cok içime dert oldu😔 blmyrm neyapim erken gebelik testi dyorlar ondada ckmssa üzlrum dye almyorm napiyim sizce
Vaveyla Muhammedemin canım sabah ilk idrarınla yap ve bazen bebek yeni döllendiği zaman idrar da çıkmıyor bile kanda gözüküyor sadece Allah gönlünden geçeni hayırlıysa versin inşallah
Mrvee41 Muhammedemin 5 gün az bir süre değil benim gec döllenme olduğu halde 4 gün gectiginde cok net çıkmıştı canım. Allah gönlüne göre versin inşallah böyle durumda heveslenip sonra üzülmek cok sarsiyo
FSCMK Muhammedemin ben adetim 4 gün vardı yaptım silik çıktı varsa çıkar zaten biraz bekle adetin olmazsa kan verirsin
Muhammedemin Vaveyla Allah rzi olsun cnm ins hayirlisi ise ins Bide belirti yok halsizlikten bska ve gögus ucum agryordu oda artik azıcık agryor belrti olmadanda olyormu blmyrm
Vaveyla Muhammedemin belirti olmadan olduğu gibi belirti olup hiç bir şey de olmayabiliyor ya da psikolojik olarak öyle düşüne debiliyo insan kafaya takma inşallah bugün olmazsa yarın yine olucak
Minedemir15 Bnce yap bekleyip üzüleceğine belkide mutlu haberi alırsın Allahın işi hayırlısı olsun inş cnm
Muhammedemin Minedemir15 Ins hayrlisi ise olsun yrn 6.günüm erkn gblik tsti alyim ckr ins beklimmi sizce 6.gunumnde gecmesnu
Muhammedemin Vaveyla ins dualrniz icn Allah rzi olsun Annem gildydim oglnden snra almis gzli yp dedi yptm ckmdi sbh deniyim Ama gec döllenmeysede 5 tllik testte ckmz dye dusnyorm
Minedemir15 Muhammedemin insan sabredemez ki 6 günü bnm test yapmadan da farketmiştim hamile olduğu mu
Mrvee41 Muhammedemin öyle canım sabır iste bende 7 ay bekledim her ay hayal kırıklığı sonra Allah güldü yüzüme çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin
Minedemir15 Muhammedemin normalde göğüs ucum yoktu hafif çıkmıştı ve göğüslerim büyümüştü biraz herkesinki farklı oluyo doktora gittim 6 haftalık dedi sonrasında da mide bulantısı çok oldu
Burcuxyz Muhammedemin kıyamam canım ya benimde 8 gün gecikmiş o arada birkaç kez test yapmış olumsuz çıkmıştı adet olmuştum :( bu sefer 10 gün gecikince nasıl sabrettimse zordu baya testi öyle yapmıştım hamileymişim. İnş hamilesindir ama bence biraz daha bekle
Muhammedemin Burcuxyz sabır herseyin hayrilisini gerektirir ins sbrdcem rabbim yuzme güler içimdeki dilegimi kabl eder