Yaser27 aa aynıyız desene. Tansiyonum normalde 8-4 7-4 daha altı bile olduğu oldu. Kansızlık desen günde iki kan ilacı yetmedi çıkarmaya. Hani dedim ya anestezi teknikeri. İşte o öyle iyiydiki kız 22 yaşındaydı sanırım hattaki çok çok ilgilendi ☺️ Ve inanır mısın kansızlık ve tansiyon hiç sorun olmadı. İlk kalkarken bile en ufak baş dönmesi dahi olmadı kuzum. Hocamız iyiki varmış 🙏🏻