Ebru35 27. Haftadan sonra ayaklarım şişmeye başladı Doğuma daha var ayakkabı hiç bir türlü girmiyor tuzlu da yemiyorum nasıl önliycem bilemedim tavsiyesi olan var mı acaba
Catsmomy Ebru35 bende 27 deyim hafif şişme oldu hiç abartı tuzlu yemem cok su içerim ama şaşkınım 🤷🏼♀️
Yasemincifci Ebru35 hamur işlerinden uzak dur cam bide tansiyonunu olctur takip yap fazla çıkarsa doktora görün
Ferdaa Ebru35 bende 27 haftadayım ayaklarım bileklerim acayip şiş tuz hiç tüketmiyorum, ellerimde parmaklarımda kollarımda da ödem var balon gibi şiştim 20 kiloya yakın kilo aldım birde😊
Ebru35 Depresif_polyanna Yürüyüş yap diyolar ama basamıyorum ki yukarı kaldırıyorum gene olmuyo Doğumdan sonra geçer mi acaba doktor hamilelikten sonra ayak kalıbı değişiyor dedi çok korkdum
Depresif_polyanna Ebru35 ayaklarını yüksekte tut belki bi faydası olur.dolasim bozukluğundan oluyomuş
Bsra0534 32 haftalık olcam bendehiç şişme olmadı 😌 inşAllah olmaz. ama doktorum bana sürekli yürü demişti yürüyorum yarım saat 45 dakika günlük
Modies Ebru35 23+0 dayım benim de ayak bileklerim akşamları şişiyor. Bütün gün oturuyorum ondan sanırım. Şurda durup tavsiyeleri dinleyeyim ☺️
zeynepnazli su için çok ayakta çok durmayın muz kayısı yiyin rahat bol kıyafetler giyin yürüyüş yapın hanımlar