istkizannesi 36+6 olduk. Lierac kullanıyorum aylardır düzenli şekilde. Düne kadar sıfır çatlak diye seviniyodum. Bugün akşam bi baktım alt sağ karnım kırmızı kırmızı çatlamış. Çok üzgünüm ya daha da çatlarsam😔😔
Yasemincifci istkizannesi çatlasın canm merak etme bende 28. Hafta ya kadar misss tim sonra çatır çatır çatladım yapacak bişey yok catlaklarla mutlu olmayı ogrenecegiz
Merib istkizannesi canm ben 2.lieracı bitirdim hiçbir işe yaramadı sanırım genetik bir durum annemde böyle çatlamış benım boşa yani krem falan 😊
umyhfsa istkizannesi canım aynı şeyi bende yaşadım o kadar dikkat ettim nemlendirdim falan ama bi anda catlamisim 😥ama olacağı varmış demekki diyorum kizimdan bana bi hatıra. O kadar takmiyorum da açıkçası herşeyin bir güzelliği var bence 😊😊
Nurrrrr istkizannesi Yine söyleyeceğim resmen para tuzağı ürünlerinden biri inanki ben 2,5 sene önce 100 tlye almıştım simdi ne kadar olmuştur Allah bilir , ve hiç bir işe yaramadı yaramaz krem 🤨
istkizannesi Merib bende ikiyi bitirdim bide tek kullanımlık 30 lu aldım daha yeni. Son dakika çatladığıma üzülüyorum😞
istkizannesi umyhfsa öyle canım haklısın ama bacaklarım zaten çatlak doldu bari karnım iyi diyodum o da gitti. Hemde o kadar para verdik. İki kutu yetmedi en son tek kullanımlık aldım 30 tane:(
istkizannesi Nurrrrr ooofff offf ablam sıfır çatlak lieracla dedi diye aldım ama son anda çatlamak çok zor geldi bana 😞
Cemrenin-yavrulari istkizannesi canım ilk gebeliğimde aldığım kremi kullanmamıştım bile ve hiç çatlamadım. Ama şimdiki gebeliğimde kullandığım halde çok çatladım 🙄🙄 yani eğer çatlayacaksa sen naparsan yap çatlıyor
istkizannesi Cemrenin-yavrulari yaaa😞😞 bak o da ilginçmiş canım aynı şekilde mi kilo aldın? 37 de çatlamak çok zoruma gitti daha da çatlarım bu gidişle:(
Dryya Bende o kadar yağları sürdüm kremler falan düzenli kullandım ama karnımda çatlamayan yer kalmadı göbeğim kıpkırmızı 😭
Cemrenin-yavrulari istkizannesi ben çok kilo almıyorum aşermekten zayıflıyorum 🙈 oğlumda hamile kaldığım kilodan +3 le doğuma gitmiştim kızımda şuan +2 deyim yine doğuma kadar belki 2 kilo alırım. Ama kilodan da değil çatlamam bende anlamadım 🤷♀️
Nurky @istkizannesi bende bitirdim liearac ı ama çatladım 💩 sol tarafım çatlamıştı sağ bari kalsa diyodm şimdi kızımın bacakları sağa geçti kesin sağ da çatlar doğuma kadar 🤦🏼♀️
Sezenkarademir istkizannesi çatlayan yerlerine katran yağı sür tatlım. Bende 36 ya kadar hiç çatlamadım 36 sabahı bir baktım çatlamışım hemen her gün düzenli olarak kullanıyorum katran yağı ve geçiriyor. İzi de kalmıyor.