Kuzeyinannesiiii korkman normal bende acaba ne oldu acaba niye böyle bazen panik oluyorum hergün başka bişey oluyor valla ben daha 18. Haftamdayım yolun başı son aylardan korkuyorum bende zaten ilk üç ayım kötü geçti hayırlısı sağlıklı olsunlarda çekeriz biz :) anne olmaya bugünden başladık valla :)