Meldadlk Bu gece 35. Haftaya giriyorum aşırı bir heycan bastı iğne ve asprinide kesicem son dakka bişii çıkmadan doğursak artık ya🙈
SuAte Meldadlk yaa bende bu gece 35 olcam🙏🏻 Benim doktorum da aspirini bırak dedi bugün kontrolde, bebişin hareketleri kilosu nasıl kuzum?
dmngrkm Meldadlk biz de 34+3 teyiz. Çok büyük heyecanla bekliyoruz bakalım. Geçen hafta salı günü 2 kilo 565 gramdı 🙈 sizde nasıl kilolar.
Meldadlk Yasemincifci evet seninle aynı zamanlarda doğurucaz hayırlısıyla🙏🏼 vay be 9 aydır şu sitedeyiz ismen tanıyorum artık insanları☺️
SuAte Meldadlk benimki de öyle kuzum hele dün hiç olmadığı kadar hareketliydi boyunu söylemiyo benim doktorum tahmini diyerek 🤷♀️
GoncaKeskin Meldadlk canım ne için iğne ve aspirin kullanıyordun ben 30 haftamdaym doktor herkese mi veriyor acaba diye soruyorm
Meldadlk GoncaKeskin yok cnm bende gen testlerinde pıhtılaşmada sorun çıkmıştı o yüzden kullandım bi düşüğün vs yoksa vermiyorlar
___ozlm___ Meldadlk bende 33+2 yim doktor corasprini kesti ama iğneye devam. Bugün unuttum iğneyi 3 saat kadar gecikmeli vurdum 😥😥 bi sorun olurmu acaba ya
Meldadlk ___ozlm___ hiçbir sorun olmaz bende bi ara sorun oldu doktor bugun yapma sabah yap öyle devam et dedi bikaç saattden hiçbişey olmazmış merak etme
Meldadlk ___ozlm___ 35 haftalık canım yok yok merak etme bende okadar heycan yapmıştımki sorun olmaz demişti boşuboşuna üzme kendini🙏🏼