Melonime Merhaba arkadaslar,suan 26 haftalik hamileyim. Ancak onumuz yaz ve ben de yazin cikan sirt ve gogus ustu mantarlari var.hani belki benzer sey yasayan biri vardir. Normalde oceral ve ketoral kullaniyordum ancak bu sene hamile oldugum hibirsey kullanamadim henuz. Yanetkilerinden ,bebegime zararlarindan cok korkuyorum. Doktora gittim farkli bir ilac verdi ancak prospektuslerinde hep hamilelerde dikkatli olunuz gibi ibareler var. Belki benzer mantar sorunu yasayan vardir.sormak istedim
Sibelclskn3 Melonime bilemedim üste kalsın diye yorum yaptım canım geçmiş olsun bi cildiyeciye mi gitsen acaba 🤷🏻♀️