Zeyoki54 bende 18. Haftamdayım hamile olduğumu öğrendiğimden beri ara ara popomun üzerine oturtamıyorum bazen agrı oluyor bende birde 13. Haftalarda şiddetli bel ağrısı olmuştu acile gitmiştim yürüyemiyordum oturup kalkamıyordum fıtık dediler ilaçta yasak bi hafta sonra geçti ama doktor daha başı hamileliğin yüzmeye git dedi. Kuyruk sokumu agrım başka sanırım o hamilelikten denge merkezi bozuluyormuş bel agrıları da olabilir herkeste fıtık daha kötü ama 5. Aydan sonra daha kötü olacagımı söyledi doktor hiç iç açıcı konuşmamıştı valla en azından o yok sizde genede hamilelik başlı başına zor işmiş bazıları için