Mihrimahirem Kızlar 27+4 haftalık gebeyim , kordonda direnç var bebeğim 500 gram ama 20.haftadan bu yana tekmeleri nerdeyse hep aynı bölgede hissediyorum normal mi acaba? Hep aynı yerlerde hissetmek?
Vefas Mihrimahirem dönmemiştir daha canım bazen hep sabit yerinde kalıyo kalp sesini hissetmeye çalış olmadı stetoskop alabilirsin
Temmuzannesiasaf Mihrimahirem anladım canım inşallah bi sorun olmaz sag saglım alırız hepımız kucagımıza bebeklerımızı
Mihrimahirem Temmuzannesiasaf amin inşaallah hepimize sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Mihrimahirem Vefas kalp atışlını hissediyorum ama tekmeler hep aynı yerde gibi arada çok nadir başka yerlerde hissediyorum
Vefas Mihrimahirem korkma bazı bebişler agır oluyo güçsüz oluyo yada senin karın yapın kalın hissedemiyorsun fazla içini rahat tut bebişde rahat olsun