oslemyasar ben önümüzdeki yıl çalışmayacağım. 1 sene ara vericem öyle bırakıp çıkabileceğim kimse de yok zaten. Ama bazı kişiler süt çok olup bebek tam çekemeyince ağrı olduğunu bu yüzden de pompanın gerekli olduğunu söylüyor. O yüzden bir de burada sormak istedim tecrübeli olanlar vardır illaki diye